Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 5 septembrie 2013

Calmul inseamna sanatate

Nu toti oamenii din jurul meu stiu cat de mult timp imi petrec citind. Dar, spre surprinderea mea, doua persoane draga mie, dar care se afla la cateva sute de km distanta, mi-au facut un superb cadou de ziua mea: aceasta carte. Stiind ca sunt fani Reader's Digest inca de pe vremea cand eram copil, am fost placut surprinsa de acst cadou. Este o carte minunata, primita exact intr-un moment al vietii mele in care stresul ma acaparase si nu reuseam sa ies din aceasta stare.
V-o recomand cu mare drag, deoarece este o carte reala, din care inveti cat de important este sa ai o viata linistita, care sunt factorii pe care trebuie sa-i elimini si cum poti deveni o persoana mai sanatoasa. Si da, calmul inseamna sanatate!
De cand am citit-o, am inceput sa pun mai mult accent pe ceea ce mananc, pe sport, pe timpul pe care il petrec cu mine si usor usor, vreau sa elimin cat mai multi factori negativi din viata mea. Sper sa reusesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu