Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 18 august 2013

Din nou...JEFFREY ARCHER si a lui FIICA RISIPITOARE

Fiind foarte incantata de Cain si Abel si mai ales de modul in care scrie Archer, cand am terminat cartea am zis sa dau un search pe Google sa vad oare ce a mai scris acest om deosebit. Si ce vad..o multime de carti.Eram super incantata, dar in acelasi timp dezamagita ca nu dispuneam de banuti pentru a o cumpara (ador sa cumpar carti). Asa ca n-am avut de ales decat sa imprumut de la Biblioteca Judeteana. Spre surprinderea mea, Cain si Abel are si o continuare, daca o pot numi asa. Fiica Risipitoare este,de fapt, fiica lui Abel, pe numele ei de Florentyna Rosnovski. Nu va pot spune mai multe despre aceasta carte, deoarece ar insemna sa va dezvalui misterele din Cain si Abel. Va pot spune doar atat: o parte din carte prezinta evenimentele din Cain si Abel, insa din punct de vedere al Florentynei, iar apoi accentul cade pe viata ei. Este o poveste care iti capteaza atentia si te face sa nu mai lasi cartea din mana pana nu o termini!
Dupa "aventura" cu cele doua romane, am achizitionat recent In linie dreapta,
o alta minunatie de-a lui Archer. O sa va spun cum este si aceasta dupa ce o termin de citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu