Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 18 august 2013

JEFFREY ARCHER-CAIN si ABEL

Va sunt datoare cu o recenzie a acestei minunate carti. De ce? Pentru ca nu am facut decat sa va spun care este una dintre cartile mele preferate si apoi v-am lasat asa, in suspans. Am facut acest lucru, deoarece aveam o alta carte de terminat (o sa va fac putin mai tarziu cunostinta si cu aceasta), iar Cain si Abel merita o atentie deosebita.
La prima vedere, pare o carte religioasa. Este insa o carte despre destinele a doi oameni, nascuti pe continente diferite, in familii diferite, cu destine diferite, foarte interesante, dar care ajung sa stea fata in fata si chiar sa se urasca din diferite motive. Din dorinta de a se distruge unul pe celalalt, apeleaza la anumite metode pentru a duce la bun sfarsit acest plan, insa, soarta le da o lectie foarte importanta, chiar la finalul vietii unuia dintre ei. O sa ramai surprins prin cate peripetii trec cei doi si oricat de mult ai incerca, nu ai cum sa ii intuiesti finalul.Este o carte care-ti da speranta sa lupti in viata pentru a ajunge acolo unde iti doresti. Chiar daca pleci de jos, nu este un impediment pentru a ajunge un om important in societate. Cartea aceasta te mobilizeaza sa faci ceva bun cu viata ta, dar iti arata si unele cai pe care nu este tocmai bine sa o iei.
Este o carte pe care o recomand tuturor cu mare drag! Eu nu am facut decat sa spun cateva cuvinte, si acestea chinuite, pentru ca Jeffrey Archer prezinta aici o poveste fabuloasa, care te lasa fara grai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu