Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 14 august 2013

Si eu pe aici, cu dragostea mea pentru carti...

Hei! Sunt o mare fana a cartilor si in aceasta minunata dimineata de august m-am hotarat sa le declar dragostea mea cea mare. Cu siguranta nu sunt singura iubitoare a iesirilor din realitatea dura care ne inconjoara. Tocmai, de aceea, sunt multe momente in care vreau sa ma rup de realitate si imi petrec timpul citind tot ce-mi pica in mana. Trebuie sa recunosc, pasiunea pentru citit mi-am dezvoltat-o prin liceu, undeva in clasa a X-a. Obisnuiam sa citesc diferite carti recomandate de colegele si prietenele mele de pe atunci. Probabil citeam si cand eram mai mica, insa, perioada marcanta pentru mine, cand m-am indragostit de citit, a fost in clasa a X-a. Probabil din cauza ca eram pregatita sa inteleg diferiti autori, pe care nu credeam vreodata ca o sa-i inteleg. Nu am tinut niciodata o evidenta a cartilor citite si pentru asta m-am gandit sa ii dau viata acestui blog. Asa a aparut micul meu jurnal al cartilor speciale din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu