Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 18 august 2013

Portretul lui Dorian Gray

Draga mea A, ca intotdeauna, imi recomanda carti. Eram zilele trecute in librarie, in cautare de Jeffrey Archer si uitandu-ma sa vad ce aparitii mai sunt, dau peste Oscar Wilde, Portretul lui Dorian Gray. My lovely A imi spusese acum ceva vreme sa i-o achizitionez, in cazul in care o gasesc pe undeva, pentru ca a auzit ca este o carte super tare. Asadar, o vad, o cumpar, o citesc..Surpriza..
Este o carte care nu m-a impresionat foarte mult, dar pe care am citit-o de dragul prietenei mele. Povestea in sine este interesanta, insa pe parcurs te pierzi in descrieri si detalii inutile care te fac sa te intrebi care este de fapt ideea principala. Astept comentariile voastre, poate exista cineva care a fost fascinat de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu