Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 15 august 2013

Oamenii si cartile

Sunt o norocoasa, daca pot spune asa. Sunt inconjurata de oameni care citesc. Si cand spun citesc nu ma refer la ziare sau reviste sau mai stiu eu ce articole online. Ma refer la oameni care citesc beletristica. Si pentru ce ma consider norocoasa? Pentru ca intotdeauna exista oameni in jurul meu care impart pasiunea asta cu mine si, astfel, nu am cum sa ma plictisesc. V-am spus si mai devreme ca pasiunea pentru citit m-a invadat prin clasa a X-a. Ce-i drept, un an de zile tot m-a tinut, apoi nici eu nu stiu ce s-a intamplat, pentru ca am facut o pauza super lunga. Mai citeam o carte la doua, poate trei luni...dezamagitor, stiu. Dar in ultima perioada, o persoana minunata din viata mea a redeschis aceste "pagini" pentru mine. Si de atunci, citesc non-stop..si cu cea mai mare placere. Uneori uit ca mai am si alte treburi de facut si stau pur si simplu in locul meu preferat si citesc..si pentru asta ii multumesc! Multumesc, Andra!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu